Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

By korzystanie i poruszanie się po serwisie babyssecret.pl było przyjemne i bezproblemowe, przygotowaliśmy zestaw najczęściej zadawanych pytań, z którymi mają do czynienia nasi użytkownicy. Jeśli nie udało Ci się odnaleźć odpowiedzi na pytanie, napisz do nas!

1. Pytania dotyczące newsletterów
2. Pytania dotyczące członkostwa
3. Pytania dotyczące logowania
4. Pytania dotyczące zamówienia
5. Pytania dotyczące przesyłki
6. Pytania dotyczące reklamacji i zwrotów
7. Pytania dotyczące kampanii

1. Pytania dotyczące newsletterów?

1. Dlaczego nie dostaję Waszych newsletterów?

Być może nasz newsletter wylądował w folderze SPAM. Niestety, czasami tak się dzieje. Aby mieć pewność dostarczenia naszego newslettera, zalecamy dodanie adresu newsletter@babyssecret.pl do książki adresowej w Twoim programie pocztowym. Jeśli newsletter w ogóle do Ciebie nie dociera lub otrzymujesz go z opóźnieniem, napisz do nas. Postaramy się temu jak najszybciej zaradzić.

2. Jak wypisać się z newsletera?

Jeśli nie chcesz codziennych powiadomień, masz możliwość otrzymywania tygodniowego zestawienia z kończącymi się kampaniami i akcjami specjalnymi. Wybór należy do Ciebie. Utawienia wysyłki newslettera znajdują się w zakładce Moja konto >> Newsletter.

2. Pytania dotyczące członkostwa

1. Jak mogę się zarejestrować?

Jeżeli jeszcze nie jesteś członkiem Baby’s Secret, możesz to zrobić w każdej chwili na stronie www.babyssecret.pl. Kliknij na „Zarejestruj się”, podaj swoje dane osobowe i od razu możesz kupować.

2. Jakie zobowiązania wynikają z członkostwa?

Członkostwo jest darmowe i nie nakłada na użytkowników dodatkowych zobowiązań – rejestracja w Baby’s Secret nie łączy się z obowiązkiem kupna naszych produktów.

3. Czy informacje, które znajdą się na moim koncie są bezpieczne?

Zapewniamy, że Twoje dane nie zostaną udostępnione osobom trzecim. Zapisywane dane są wykorzystywane jedynie w procesie zamówienia i przesyłki. Z kolei adres e-mail wykorzystywany jest wyłącznie do zamówionego newslettera lub powiadamiania na życzenie o nadchodzących promocjach. Twoje dane w żadnym wypadku nie są przekazywane osobom trzecim.

4. Jak mogę zrezygnować z członkostwa w Baby’s Secret?

Aby zrezygnować z członkostwa w Baby's Secret wyślij do nas informację na adres email podany na stronie kontakt.

5. Jak mogę zmienić swój adres ?

Zmiany preferowanego adresu wysyłki możesz dokonać edytując swoje konto. Jeśli Twoje zamówienie jest już w trakcie realizacji i chciałbyś, aby dostarczono je na inny adres niż ten podany w domyślnym adresie dostawy, poinformuj nas niezwłocznie za pomocą dostępnych na stronie babyssecret.pl kanałów komunikacji.

6. Jak mogę zmienić lub usunąć dane z mojego konta?

Wprowadzanie zmian odbywa się za pośrednictwem zakładki Moje konto. Wybierając opcję edycji, możesz dokonać dowolnych zmian dotyczących adresu, hasła lub innych zamieszczonych informacji. Aby je zachować, użyj przycisku „Zapisz”.

3. Pytania dotyczące logowania

1. Co mam zrobić, jeśli zapomniałem hasła?

Kliknij na znajdujący się w polu logowania link : ”Jeśli nie pamiętasz hasła”, a następnie wprowadź adres e-mail użyty w trakcie rejestracji, a otrzymasz na swój adres maila z instrukcją dalszego postępowania.

2. Jak mogę zmienić swoje hasło?

Twoje hasło możesz zmienić  w Moje Konto w punkcie Dane kontaktowe.

3. Jak mogę zmienić swój adres e-mail?

Twój adres e-mail możesz zmienić w Moje konto w punkcie Dane kontaktowe.

4. Dlaczego nie mogę się zalogować?

Upewnij się, że logowałeś się używając podanego przy rejestracji adresu e-mail oraz hasła. Jeśli tak, przyczyną mogą być problemy ze stroną lub czynniki od nas niezależne. Wówczas powiadom nas za pośrednictwem formularza kontaktowego. O rozwiązaniu problemu poinformujemy Cię jak najszybciej.

4. Pytania dotyczące zamówienia

1. Czy mogę zamawiać produkty z kilku promocji?

Tak, możesz kupować produkty ze wszystkich promocji, które są obecnie dostępne online, wysyłając tylko jedno zamówienie.

2. Czy mogę dołączyć do mojego zamówienia kolejne pozycje po zakończeniu poprzednich zakupów?

Niestety jest to niemożliwe, po dokonaniu zakupu nie można dodawać do poprzedniego zamówienia kolejnych artykułów. Ale możesz oczywiście złożyć następne zamówienie, z czym wiązać się będą osobne koszty przesyłki.

3. Jak mogę anulować swoje zamówienie lub pojedyncze produkty?

Anulowanie może nastąpić zanim zostanie zrealizowana wysyłka. W tym celu prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub mail, podając numer zamówienia.  Jeżeli zamówienie znajduje się na etapie wysyłki, wówczas anulowanie nie jest już możliwe. Produkt możesz jednak odesłać, pokrywając koszty przesyłki.

4. Czy moje płatności i inne transakcje są bezpieczne?

Dane związane z płatnościami są zakodowane, co gwarantuje bezpieczeństwo internetowych transakcji. Ochrona Twoich danych jest dla nas bardzo ważna. Zapisywane dane są wykorzystywane jedynie w procesie zamówienia i przesyłki. Z kolei adres e-mail wykorzystywany jest wyłącznie do zamówionego newslettera lub powiadamiania na życzenie o nadchodzących promocjach. Twoje dane w żadnym wypadku nie są przekazywane osobom trzecim.

5. Z jakich form płatności mogę korzystać?

Dostępnymi formami płatności są: e-przelew internetowy, karta kredytowa. Zaksięgowanie płatności następuje od razu przy zamówieniu. Jeśli nie moższe zapłacić online - możesz również zrealizować zamowienie używając opcji za pobraniem .

5. Pytania dotyczące przesyłki

1. Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Dostawa następuje z reguły w ciągu dwóch do czterech tygodni po zakończeniu danej kampanii sprzedażowej. Otrzymasz od nas e-mailem potwierdzenie zamówienia z informacją o przewidywanym terminie dostarczenia. Na swoim koncie w Klubie możesz śledzić bieżący status dostawy towarów. 

2. W jaki sposób prześlecie moje zakupy?

Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. W przypadku zakupów dokonanych w kilku kampaniach sprzedażowych, może zdarzyć się, że paczka zostanie dostarczona od nas jak i bezpośrednio od producenta. Za koszt dostawy płacisz tylko raz!

3. Czy mogę sam odebrać przesyłkę?

Ponieważ Baby’s Secret jest internetowym klubem zakupowym, nie posiadamy stacjonarnego sklepu. Produkty trafiają do naszego centrum logistycznego, skąd najpóźniej po trzech dniach są rozsyłane do klientów. Ze względu na ograniczone czasowo składowanie produktów, ich odbiór jest niemożliwy. Wkrótce planujemy otworzyć pierwszy punkt  Baby’s Secret z możliwością odbioru zamówionych produktów. Powiadomimy Cię o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem.

4. Ile wynoszą koszty przesyłki?

Koszty przesyłki uzależnione są od wartości zrealizowanego przez Ciebie zamówienia. O ich wysokości informujemy na stronie Dostawa.

5. Co mam zrobić jeśli okaże się, że w zamówieniu czegoś brakuje?

Najpierw upewnij się, czy nie otrzymałeś od nas maila z informacją, że któryś z zamówionych przez Ciebie produktów jest aktualnie niedostępny. W tym wypadku czekaj na zwrot równowartości wpłaconej kwoty. Jeśli taka informacja do Ciebie nie dotarła, czym prędzej skontaktuj się z nami.

6. Pytania dotyczące reklamacji i zwrotów

1. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zgodnie z polskim prawem, możesz zwrócić nam produkty w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. Szerzej poruszamy ten temat na stronie Reklamcje i zwroty

2. Czy wszystkie towary podlegają zwrotom?

Nie, nie wszystkie. Odstąpienie od umowy kupna nie stosuje się do produktów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone – mowa tu przede wszystkim o bieliźnie osobistej. Poza tym, artykuł, który zwracasz musi dotrzeć do nas w stanie nienaruszonym, z zachowaniem metek i oryginalnego opakowania, jeśli takie posiada.

3. Czy w związku ze zwrotem produktów powstają dodatkowe koszty?

Tak. Opłata za odesłanie zamówienia lub jego części spoczywa na Kliencie.

4. Czy produkty posiadają gwarancję?

Oczywiście, produkty objęte są gwarancją w zależności od poszczególnych uregulowań ustawowych.

5. Co mam zrobić, jeśli produkt posiada defekt lub zawartość paczki nie jest zgodna z moim zamówieniem?

Skontaktuj się z nami – postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem.

7. Pytania dotyczące kampanii

1. Dlaczego ilość sprzedawanych produktów jest ograniczona?

Negocjujemy z producentami możliwie najlepsze ceny, np. na akcje specjalne lub wprowadzane nowe produkty w atrakcyjnych cenach, do dyspozycji pozostają jednak oczywiście tylko ograniczone ilości.

2. Dlaczego produkty są wyprzedane?

Oferujemy dane produkty zawsze tylko w ograniczonym czasie w specjalnych kampaniach sprzedażowych z wybranym producentem. Oznacza to, że zawsze otrzymujemy w ofercie określoną ilość produktów od producenta, co skutkuje tym, że nie zawsze możemy w pełni zaspokoić zapotrzebowanie naszych klientów.

3. Dlaczego koszyk jest ograniczony czasowo?

Limit obecności produktów w koszyku wprowadziliśmy przez wzgląd na innych użytkowników, którzy korzystają z promocji w tym samym czasie. Jeśli w ciągu 24 godzin nie zdecydujesz się na zakup artykułów, twój koszyk opróżnia się, a umieszczone w nim produkty znów są dostępne dla innych kupujących.

 

W razie jakichkolwiek innych pytań, dotyczących kwestii omawianych powyżej lub związanych z technicznymi aspektami funkcjonowania serwisu, zachęcamy kontaktu z Biurem Obsługi Klienta – postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania.